avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 521 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Preaviz!!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Preaviz!!!

Preaviz!
Dupa cum stiti,sunt in medical incepand cu data de 29.09.2020 pana pe 23.10.2020,nu stiu inca cand voi fi operata.Stupoare insa,primesc un plic,pe data de 13.10.2020,la adresa din buletin,eu stau cu chirie,seful stie.Asa,in plic o hartie,pe care scrie ca "incepand cu data de 29.10.2020,compartimentul unde sunteti incadrat isi suspenda activitatea,ca urmare a situatiei economice a societatii.Avand in vedere prevederile contractului individual de munca inregistrat in REVISAL cu nr. 38/03.01.2020 intre Firma si eu,in calitate de angajat......Tinand cont ca,potrivit CIM,perioada de preaviz in cazul concedierii este de 20 zile lucratoare.In temeiul prevederilor Art.65(1) din Legea 53/2003-Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare,incepand cu data de 01.10.2020,ci se acorda un preaviz de 20 zile lucratoare,dupa expirarea caruia,respectiv la data de 29.10.2020 contractul de munca incheiat cu societatea noastra va inceta."Nr.181/30.09.2020.Deci cu data de 30.09.este preavizul,iar eu sunt in medical din 20.09.2020.Desi ma hartuit cu mesajele audio si scrise incepand cu 4.10.2020,stiind ca trebuie sa ma operez,nu mi-a spus nimic.Este legal,ceea ce mi-a facut?!?Pentru ca eu stiu ca este o minciuna,ce compartiment suspenda???!! Este o firma de paza.....Va rog frumos sa ma ajutati...unde pot gasi si eu o lege de partea mea?!? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:58, 21 Octombrie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Codul Muncii
art.60
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:
a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;
...