avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Buna dimineata, Multumesc anticipat tuturor ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Buna dimineata, Multumesc anticipat tuturor participantilor si ...

Buna dimineata,
Multumesc anticipat tuturor participantilor si celor care vor binevoi sa imi ofere lamurire asupra aspectului urmator:
In urma cu 4 ani, am fost citata in calitate de martor intr-un proces cu cauza penala.
Mi s-au adus la cunostinta imprejurimile care au facut ca eu sa devin martor in acel proces.
Relatarea in detaliu a aspectelor si imprejurimilor cred ca sunt irelevante pentru ceea ce urmeaza sa intreb.
Pe scurt : este vorba de fostul meu concubin ( era “fost” si in momentul citarii mele ca martor dar eram un cuplu in perioada pentru care i se aduc acuzatii de - constituire grup infractional).
Dupa aprox o luna de la prezentarea mea in fata organelor de justitie, la domiciliul acestuia a avut loc o perchezitie in urma careia acesta a fost arestat preventiv. ( arest preventiv care s-a tot prelungit in urmatoarele luni, ulterior fiind inlocuit cu controlul judiciar).
Momentan, acesta este judecat in stare de libertate (banuiesc, intrucat surse neconfirmate mi-au spus ca momentan locuieste si lucreaza in afara judetului).
Procesul de judecata nu s-a incheiat, mai mult ca sigur iar sentinta nu a fost stabilita.
Intrebarea mea este :
Exista posibilitatea ca toate cele relatate de mine in faza de urmarire penala sa fi fost de ajuns incat sa nu mai fie nevoie sa fiu prezenta la audieri si in faza de judecata?
Exista vreo sansa sa “scap” de audierile din faza urmatoare? ( tot din surse neconfirmate, detin informatii cum ca ar fi inceput audierea martorilor)
Ultima modificare: Luni, 19 Octombrie 2020
Victoria Petrache, utilizator
Cel mai recent răspuns: Victoria Petrache , utilizator 22:31, 19 Octombrie 2020