vă rugăm să ne ajutați cu un răspuns și cu un model de act administrativ
Bună ziua !
Un angajat a depus o Cerere de transfer la cerere.
O altă instituție publică a trimis o Adresă către instituția noastră prin care s-a spus că s-a aprobat transferul, că urmează să se emită pentru angajat Decizia și că instituția noastră trebuie să emită un act administrativ.
Despre ce act administrativ este vorba ?
Este un Acord prin care instituția noastră acceptă transferul ?
sau este vorba despre o Decizie de transfer ?
Vă rugăm frumos;
- ne puteți ajuta cu un model de act administrativ ?
Ce va trebui să conțină acel act administrativ ?
Din ce am văzut în practică, este vorba despre o decizie de transfer. Practic emiteți o decizie prin care se aprobă, ca urmare a adresei nr. .../....., transferul la instituția cealaltă.
În Decizia de aprobare - trebuie să se scrie pentru angajat '
- ce funcție are, ce vechime în muncă are, ce salariu are,.....?..... și data de la care se aprobă transferul ?
Ce ar trebui să se scrie în Decizie?
Care este momentul când trebuie să fie emisă ?