1. Bunurile ce pot fi achizitionate potrivit art. 6 alin. (1) din OUG nr. 132/2020 sunt bunuri noi, din categoriile prevazute in anexa nr. 1:
- Sisteme de calcul tip laptop/notebook
- Tablete
- Smartphone
- Echipamente periferice de intrare si iesire aferente bunurilor prevazute la pct. 1—3
- Echipamente necesare conectarii la internet aferente bunurilor prevazute la pct. 1—3
- Licente aferente sistemelor de operare si aplicatiilor software aferente bunurilor prevazute la pct. 1—3 necesare pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca.
2. se acordă, o singură dată, angajatorilor pentru fiecare telesalariat un sprijin financiar în valoare de 2.500 lei în scopul achiziționării de pachete de bunuri și servicii tehnologice necesare desfășurării activității în regim de telemuncă. ...
3. Angajatorii au obligatia de a transmite, in termenul prevazut de art. 6 alin. (4) din ordonanta de urgenta (in 30 de zile de la acordarea sumei), prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, care au efectuat plata sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta, urmatoarele documente justificative, scanate:
a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice; ------ nu se distinge faptul daca furnizorul este din tara sau din afara.
b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);
c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.