Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Se da următoarea speță. Un cumpărător achiziționează un produs de la un magazin online. Produsul nu funcționa la primirea coletului. Cumpărătorul trimite produsul in garanție. Produsul vine din garanție. Produsul tot nu merge. Are clientul dreptul la retur in temeiul celor 14 zile conform og 34/2014. Dar după cele 14 zile?
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In situatia in care cumparatorul din speta a vrut banii inapoi, el a gresit, si iata de ce:
OG34/2014 permite returul produsului cumparat online (in acest caz) din cauza ca s-a razgandit clientul. Clientul poate invoca orice motiv sau nici unul.
Insa in momentul in care clientul a invocat garantia, aplicabilitatea OG 34/2014 a disparut.
Acum furnizorul este obligat sa readuca produsul la conformitate (Legea 449/ 2003 rep.). Aceasta se face prin reparatii, inlocuirea produsului, daca reparatia nu s-a produs intr-un timp rezonabil, sau, in cele din urma, restituirea contravalorii platite. E un proces mai indelungat.