Am fost chemat la primărie pentru a-mi fi adus la cunoștință ca soția a fost reclamată telefonic la protecția copilului că nu are grija de copii, că nu îi îngrijește și alte aberații care nu sânt adevărate. Din cadrul primăriei sa deplasat reprezentantul protecției sociale la școala copiilor pentru verificări, chiar dacă știa toată primăria că este o înscenare si o minciună tot ce era scris în acea reclamație, asa este procedura. Sa verificat și a fost dat răspuns către Protecția Copilului că nu se adeverește nimic din acea reclamație. As vrea să știu cum pot acționa în instanță acea persoana care a făcut reclamația pentru acuzațiile scrise acolo? Menționez că reprezentantul primăriei nu știa numele persoanei care a sunat la telefonul Protecției Copilului și am fost îndrumat să merg la sediul județean unde s a primit aceasta sesizare
BalescuDaniel
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Am mers la sediul județean al Protecție Copilului și am făcut o cerere scrisă cu număr de înregistrare, în care am solicitat date despre persoana reclamantă, pentru a o acționa în instanță. Aștept răspuns scris de la dânșii
~ Conținut șters la cerere ~
sorin.damian
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Pai daca totusi reclamantul este un mincinos, un delator, un neispravit, cum se poate rezolva cazul ? De ce legea apara asemenea persoane? Mai exista vreun simt civic si responsabil cultivat de institutiile statului ? Sau se va merge chiar mai departe cu protejarea infractorilor ?