avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua tuturor, Am probleme cu un vecin. Sunt un ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua tuturor, Am probleme cu un vecin. Sunt un student de ...

Buna ziua tuturor,

Am probleme cu un vecin. Sunt un student de 20 de ani care locuieste intr-un bloc din centrul Bucurestiului cu prietena lui. Acest vecin mi-a batut de multe ori la usa spunand ca, citez, "tropai prin casa". Mi-a chemat politia la usa intr-o seara in care invitasem cativa prieteni la mine. Recent, a venit iar la usa intr-un mod agresiv si a sunat continuu la sonerie timp de 10 minute, pana s-a ars (nu am reusit sa repar asta). Ultima patanie insa s-a petrecut acum vreo 10 zile, cand mi-a venit intr-o vineri dupa masa sa imi bata iar la usa spunandu-mi ca tropai. L-am intrebat daca este acelasi vecin care a sunat la politie, a raspuns cu aroganta ca da, moment in care am incercat sa ii trantesc usa in fata. El s-a proptit in usa, incercand sa ma blocheze. Eu am fortat incuietoarea cu scopul de a inchide usa, si incuietoarea s-a stricat. A mai mers cateva zile, pana cand am venit intr-o zi acasa si incuietoarea nu mai functiona si usa nu se mai deschidea. Am chemat niste mesteri care au venit si mi-au dat o gaura prin incuietoare ca sa pot sa intru din nou in casa, "serviciu" pentru care mi-au facturat 600 de lei. Yala si butucul nou au fost si ele inca 100. Aici vine intrebarea: ce fel de recurs legal am, viabil din punct de vedere financiar, pentru a recupera aceasta suma de bani? Prefer sa nu il dau in judecata, deoarece sunt destul de sigur ca m-ar costa semnificativ mai mult decat valoarea prejudiciului pe care mi l-a cauzat. Tin insa mortis sa recuperez acesti bani, pur si simplu din razbunare, deoarece a fost extraordinar de stresant si abuziv fara nici un fel de motiv. Ce optiuni am?

Multumesc tuturor