Ei ca si firma nu trebuie sa asigure inlocuirea lor doar pentru o persoana, daca e nevoie? Daca se stricau, ce se intampla? Nu trebuia sa mi le inlocuiasca cu aceleasi modele? Sau ma bagau la pausal pana cand era nevoie sa inlocuiasca la toti vecinii.?
Nu mi se pare normal. Ei trebuie sa ofere suport in astfel de conditii. Daca fac o sesizare la ANPC, considerati ca le pot forta mana sa mi ofere asistenta cuvenita si sa mi le schimbe? Am vorbit cu administratori de bloc si mi au zis sa le fortez mana si sa nu ii las cu una cu doua.
La fel cum nu mi se pare normal sa platesc consumul maxim pe fiecare calorifer daca eu nu locuiesc in totalitate in apartament. Poate 2 zile pe saptamana stau.
Daca sunt trecut la pausal, nu se poate face un consum mediu pe calorifer, avand in vedere ca am robinet termostatat.
Trebuie sa existe o modalitate prin care sa nu fiu nevoit sa debransez caloriferele dar nici sa fiu bagat la pausal.
Imi este foarte greu sa gasesc modele acestea, sunt foarte vechi.
Bibi62 a scris:
Firma care presteaza serviciul de citire trebuie sa va instaleze unele compatibile. Da, daca nu aveti repartitoare sunteti taxat la pausal, care inseaman ca veti intra la repartizarea diferentei dintre totalul repartitoarelor si totalul facturii de caldura.