am un nepot in varsta de 18 ani care in momentul de fata face ore online de acasa din cauza pandemiei.
La ora de educatie-fizica primeste ca si tema sa faca 20 de flotari 20 genuflexiuni si 20 de abdomene la camera filmat si apoi sa il trimita doamnei profesoare de educatie fizica..
Nici eu si nici copilul nu suntem de acord cu acest lucru...
Ce se poate face legal ? Ce se poate invoca ?
Precizez ca a spus doamna profesoara ca daca nu va face aceste exercitii il va lasa repetent din cauza asta :( .
Nu inteleg ce anume va deranjează?Nu poate să facă aceste exercitii,esten inapt din punct de vedere fizic ,nu aveti spatiu în casa,,,care este problema.Ar prefera să bea 2 litri de colsa si să mănânce 3 pungi de chipsuri eventual să stea 12 ore online pe jocuri?Dacă chiar sunt probleme medicale obțineți de la medicul de familie scutire pt sport.sii apoi.o depunerti la unitatea școlară.
Exercitiile le face si apropae in fiecare zi le face el de la el ..... Nu avem cu asta nici o problema ideea este ca nu suntem de acord sa se filmeze facand exercitiile astea ... Cine stie pe unde mai apar filmuletele astea si etc im mediul online .. Eu cred ca in pandemia asta ar trebui ca fiecare profesor sa fie mai ingaduitor si sa ii creada pe cuvant ca le face .. Nu am nimic cu restul de teleme scrise...
V-am intrebat de cola si chipsuri pt că o mare parte a adolescenților nu prea se omoară cu activitățile sportive,,este mare lucru ca băiatul face din proprie inițiativă.Daca există această practică generalizată că orele de sport să fie notate în acest mod nu prea aveti ce face.Nu stiu acum în ce ar consta prejudiciul de imagine dacă prin absurd s,ar posta undeva făcând exercițiile dar probabil aveti ceva argumente în acest sens.Puteti incerca o discuție cu dirigintele,conducerea școlii etc.
Sportul la romani
trope_doi
In primul rand vreau sa precizez ca sportul este o activitate necesara, benefica pentru sanatate atunci cand este practicat cu regularitate si organizat.