avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 731 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua ma numesc Robert am varsta de 18 ani si ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua ma numesc Robert am varsta de 18 ani si vorbesc cu ...

Buna ziua ma numesc Robert am varsta de 18 ani si vorbesc cu o fata de 17 de la varsta de 12 ani respectiv 11...De ceva timp tatal ei a început sa tipe la ea si sa o jigneasca mama ei a decedat cand era mica...Eu lucrez ca operator tehmic de ceva timp e un loc de munca stabil destul de bine platit astfel încât sa o pot ajuta sa isi termine scoala fara lipsuri...Am hotărât împreună sa ne mutăm la parintii mei sau cu chirie in oras,doar ca tatal ei nu ar fi de acord mai mult ne temem sa nu o loveasca daca ar auzi asta,de aceea am apelat la dumneavoastră poate ne puteti da o solutie la aceasta problema
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 08:24, 24 Noiembrie 2020
Buna ziua,
Cate luni mai sunt pana implineste 18 ani?
Teoretic ar putea locui la parintii tai, practic s-ar putea sa dati cateva declaratii pe la politie daca tatal reclama disparitia acesteia ( cu toate ca banuiesc ca o sa-l anunte unde pleaca, nu?).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua - concubinaj cu o minora tyebwilli tyebwilli buna ziua ma numesc tyebo willi si am o intrebare stau cu o fata de aproape 2 ani de zile ia inplinise varsta de 17 ani si locuim la parinti ei si eu cu ia ... (vezi toată discuția)
Urgent !!! salut ma numesc robert am 25 de ani iubita mea are 17 ani ,la ... Robert255 Robert255 Salut ma numesc Robert am 25 de ani iubita mea are 17 ani ,la anul va face 18 . Daca ea va avea 18 ani in clasa a 12-a ne trebuie acordul unuia din parinti ... (vezi toată discuția)