Am inchiriat o masina de la City Link si in 6 august am facut accident. Dupa 3 luni mi-au trimis notificare ca e dauna totala. Pe parcursul acestor 3 luni am cerut politicos si frecvent sa mi se dea posibilitatea de a face propria expertiza si de a verifica ce fel de dauna are masina lor. Imi invoca termeni si conditii pentru a le achita 20% din valoarea de nou a masinii. primesc notificare cum ca voi fi data in judecata. Nimeni nu raspunde la mail-uri. Devizul asiguratorului are data 11.08, devizul servce-ului are data 21.08. Cum e posibil ca asiguratorul sa aiba deviz anterior service-ului? Masina nu mai exista, si-au insusit-o si o dezmembreaza ca piese de schimb. Eu cum pot face expertiza, caci nu sunt convinsa ca e dauna totala? Am dreptul la propria expertiza?
Aveti dreptul sa solicitati ajutorul unui avocat, poate o sa discute altfel cu acesta daca cu dvs. nu o fac.
Sau o plangere la ASF pe numele asiguratorului in cauza.
Trebuia să apelați din timp.la un av pt o consultație,pt a formula o notificare către societatea respectivă pt a face o cerere de asigurare probe etc.Puteati face o expertiză extrajudiciara acumne probabil e tardiv.Va ramane varianta ca in proces să contestații valuarea stabilită,sa solicitați o expertiză judiciară etc.
Nu am avut cum sa fac o cerere de asigurare probe, intrucat 3 luni nu am avut cu cine comunica. Am peste 20 de mailuri in care cer hartii si informatii, dar niciun raspuns de la City Link. Intr-un final mi-au dat calcualtie facuta de asigurator, dar care e anterioara calculatiei facute de service. Pe ce baza calculeaza asiguratorul dauna, daca nu pe cifrele de la service?
Puteam face expertiza si eu, am cerut expres asta, dar... fara raspuns. M-am dus sa vad masina, e in curte la City Link, dar au inceput sa dispara piese din ea, e folosita pentru piese de schimb.
Intrebarea mea este de ce nu am avut dreptul sa fac expertiza proprie. Si ce pot face acum, cand am primit notificare de la avocatii lor, sa platesc in termen de 10 zile?
Cum a spus si domnul avocat, aveti optiunea de a consulta unul pentru ca nu toti sunt corecti si respecta drepturile clientilor fara a fi stransi cu usa*
Plus ca puteti recupera onorariul daca castigati procesul.
Daca nu doriti sa discutati cu avocatul puteti face plangere la ASF si in aceasta sa atasati si mesajele trimise catre dumnealor si ramase fara raspuns, asta ca dovada ca ati incercati sa rezolvati problema amiabil.