Bună ziua
Prezint următoarea situaţie:
Un salariat angajat din data de 1 Octombrie până în prezent intră în concediu medical din data de 07 Noiembrie până în data de 11 decembrie, acesta fiind în perioadă de probă 3 luni.
Angajatul a înmânat angajatorului un CM din data de 07-11 care a fost plătit, iar restul concediilor medicale respectiv pe perioada 11-30 Noiembrie,30-11 Decembrie au fost trimise în format electronic pe watsapp în data de 11 Noiembrie.Concediul medical pe perioada 11-30 Noiembrie nu a fost plătit pe motiv că angajatorul nu are documentul în formă fizică şi nu îl poate deconta la CASS, aşa susţine el.
În această situație angajatorul este îndreptățit să refuze plata concediului medical pe motiv că nu are documentul fizic?
Bibi62
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Certificatul de concediu medical se depune in original pentru ca pe el se trec calculele pentru indemnizatie, iar un exemplar se depune la Casa de Sanatate, spre decontare.