avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 573 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna seara! As dori sa va rog sa ma ajutati cu o ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna seara! As dori sa va rog sa ma ajutati cu o parere avizata. ...

Buna seara!
As dori sa va rog sa ma ajutati cu o parere avizata.
Acum cateva luni sotia mea a parasit domiciliul conjugal luand-o si pe fiica noastra cu ea. A refuzat sa imi comunice adresa, sa imi acorde dreptul de a vedea copilul sau de a comunica prin telefon, blocandu-ma inclusiv pe retelele de socializare. Am hotarat sa ne despartim amiabil, la notar insa procedura nu s-a finalizat, eu fiind nevoit sa plec din tara deoarece lucrez ca sofer. Acum ea a inceput procedura de divort, a luat copilul de pe raza orasului unde era stabilita si l-a dus la barbatul cu care este afisata de curand pe fb. A incetat orice contact cu rudele mele.
In urma unui apel dintre sora mea si fiica mea, aceasta din urma a spus ca nu se afla acasa.
Avand in vedere aceste fapte ca, nefiind divortata a mutat copilul dintr-un loc in altul,a refuzat sa comunice domiciliul initial al copilului, mi-a refuzat contactul telefonic cu copilul si l-a dus intr-un mediu indoielnic, intr-un sat la un barbat cu cazier, ce sanse am eu sa obtin custodia copilului?
Mentionez ca in absenta mea, fosta sotie care a lucrat cobstant 6 zile din 7, a fost ajutata constant de rudele mele in cresterea copilului.
Multumesc,
O seara buna!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:00, 30 Decembrie 2020
ce sanse am eu sa obtin custodia copilului?

ce inseamna asta ? sa lasati copilul la rudele dvs si sa lucrati in continuare in strainatate ?
ambii parinti veti exercita in comun autoritatea parinteasca, dar mama are sanse mai mari ca locuinta copilului sa fie la mama.
cereti pe calea ordonantei presedintiale, un program de vizita.