Buna ziua!
Asociatia de proprietari a efectuat o lucrare de schimbare a unui burlan la bloc.Dupa acea lucrare am semnalat faptul ca o parte din apa se scurge pe langa burlan .Asociatia refuza sa remedieze situatia ,spunand ca nu este permis accesul intr-un apartament sa fie remediata problema,singura solutie fiind inchirierea unei schele,dar refuza sa inchirieze o schela ,invocand faptul ca are nevoie de acordul proprietarilor pentru acest lucru.La efectuarea lucrarii anterioare ,s-a montat o schela ,dar nu s-a cerut acordul proprietarilor pentru acest lucru.
Ce putem sa facem pentru ca asociatia sa remedieze problema respectiva?
Multumesc frumos!
In mod normal, firma care a efectuat lucrarea trebuia sa dea garantii la lucrare.
Solicitati asociatiei, in scris, cu nr. de inregistrare/ data sa activeze garantia lucrarii si sa solicite firmei care a efectuat lucrarea sa remedieze situatia.
Mulțumesc frumos pt răspuns!
O sa verific daca exista vreun certificat de garanție pt lucrare, dar problema este ca asociatia invoca costuri prea mari pentru remedierea problemei pe motiv ca vor fi costuri mari datorita închirierii schelei respective. Banuiesc ca daca exista un certificat de garanție, asociatia trebuia sa activeze această garanție in momentul sesizarii problemei respective.
Daca s-a dat garantie la lucrare, pe perioada garantiei, firma care a efectuat lucrarea face remedieri pe cheltuiala sa. Posibil ca reticenta din partea asociatiei sa se datoreze faptului ca lucrarea s-a efectuat fara comanda/ factura/ chitanta. In acest caz, presedintele asociatiei are intreaga raspundere.