Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Tocmai ce am intocmit recent contractul de vanzare-cumparare asupra unui imobil. Toate actele sunt la zi, apartamentul a fost achizitionat prin credit.
Acum, am primit de la notariat 2 dosare (1 pe care il pastrez eu, iar altul pe care am sa-l duc la banca de la care am obtinut creditul).
Intrebarea mea este, pe care dintre cele 2 trebuie sa le trimit bancii?
Primul dosar este alcatuit din: 2 copii de "contract vanzare" si una de "contract de ipoteca imobiliara"
Iar celalalt dosar din: o copie "contract vanzare" si 2 de "contract de ipoteca imobiliara".