Avem ceva neclaritati cu privire la solutionarea procesului de negociere/intocmire CCM.
In anul 2016, a fost intocmit si inregistrat la ITM, CCM-ul cu valabilitate de 2 ani. La dosar nu exista alte acte, decat cele necesare depunerii CCM-ului.
In 2019, in urma unui control s-a dispus initierea negocierii pentru incheierea contractului colectiv de munca. Ulterior s-a revenit catre ITM cu documentele specifice alegerii reprezentantilor salariatiilor si invitatia la negociere, insa nu exista un PV privind concluziile negocierii colective.
In cadrul companiei au existat 2 reprezentanti ai salariatiilor, in cursul anului 2020 unul din reprezentantii salariatiilor a parasit compania, asadar s-a reluat alegerea unui nou reprezentant.
Pasii pe care i-am urmat au fost:
- alegere reprezentant;
- convocare reprezentanti;
- PV de finalizare a negocierii colective;
De specificat ca in acest moment nu se doreste intocmirea unui nou contract colectiv de munca.
Ne puteti ajuta, sa ne spuneti daca am intocmit toate documentele conform legislatiei? Si daca trebuie sa transmitem anumite documente catre ITM?
In PV de finalizare a negocierii colective este specificat faptul ca , partile nu au ajuns la un acord cu privire la incheierea unui nou contract colectiv de munca?