buna ziua,
in ziua de 18.09.20 am cumparat un telefon pe care aproape nu l-am folosit
la o saptamana dupa ce i-am pus cartele s-a facut ecranul negru si nu se auzea nimic;l-am dus in service si dupa 2 zile m-au chemat sa il iau ca i-au schimbat LCD si l-au resoftat
a fost o perioada in care nu l-am folosit;apoi m-am hotarat sa pun cartela si dupa alta saptamana s-a albit ecranul
din nou in service; in acest timp mi-a murit mama si nu m-am mai ocupat de el;cand am sunat mi-au zis ca mi l-au inlocuit'
eu nu mai doresc acest telefon pentru ca este clar cu probleme
am scris managerului sa ma ajute sa obtin banii si mi-a zis ca este tarziu,si ca imi trimite prin curier aparatul
l-am cumparat in 18.09.20 si l-am dus ultima oara in service la data de 12.01.21;
de ce a zis ca este tarziu? cat am depasit catimp? ce ma invatati sa fac?
multumesc pentru raspuns
Buna seara,
Pe scurt, Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora, prevede explicit faptul ca, un produs aflat în perioada de garanție, se repara sau se înlocuiește. Numai în cazul în care nu se poate repara sau înlocui, atunci puteți solicita restituirea banilor.
Cu stima!