avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1724 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... telefon cu serioase probleme
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

telefon cu serioase probleme

buna ziua,
in ziua de 18.09.20 am cumparat un telefon pe care aproape nu l-am folosit
la o saptamana dupa ce i-am pus cartele s-a facut ecranul negru si nu se auzea nimic;l-am dus in service si dupa 2 zile m-au chemat sa il iau ca i-au schimbat LCD si l-au resoftat
a fost o perioada in care nu l-am folosit;apoi m-am hotarat sa pun cartela si dupa alta saptamana s-a albit ecranul
din nou in service; in acest timp mi-a murit mama si nu m-am mai ocupat de el;cand am sunat mi-au zis ca mi l-au inlocuit'
eu nu mai doresc acest telefon pentru ca este clar cu probleme
am scris managerului sa ma ajute sa obtin banii si mi-a zis ca este tarziu,si ca imi trimite prin curier aparatul
l-am cumparat in 18.09.20 si l-am dus ultima oara in service la data de 12.01.21;
de ce a zis ca este tarziu? cat am depasit catimp? ce ma invatati sa fac?
multumesc pentru raspuns
Cel mai recent răspuns: Livius Laslau , Consilier juridic 22:23, 27 Ianuarie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Tarziu pentru ce?
A explicat de ce este tarziu?
Puteti incerca o plangere la Protectia Consumatorului .
Buna seara,
Pe scurt, Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora, prevede explicit faptul ca, un produs aflat în perioada de garanție, se repara sau se înlocuiește. Numai în cazul în care nu se poate repara sau înlocui, atunci puteți solicita restituirea banilor.
Cu stima!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme garantie telefon emaily92 emaily92 Buna ziua!Am si eu o problema cu un telefon.Am cumparat un telefon in data de 30 august 2012 si cand am ajuns acasa si am schimbat poza de pe ecran am observat ... (vezi toată discuția)
Problema garantie telefon TvX TvX Salutare tuturor, Am o problema putin mai delicata si sunt curios si de parerile voastre, sau de cum ati proceda voi. Pe la jumatatea lunii decembrie am ... (vezi toată discuția)
Returnare sau schimbare produs AmzaC AmzaC Buna ziua, Doresc sa fiu cat mai scurt si mai clar in aceasta problema: Pe data de 24 noiembrie 2014 am cumparat online un telefon. La 20 zile mi s a stricat, ... (vezi toată discuția)