avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 884 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu medical urmat de preaviz
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu medical urmat de preaviz

Sunt in concediu medical pana pe data de 4 ianuarie.Problema cea mare este ca cei de la firma nu m-au crezut si mi-au retras si prima de Craciun si postul de sef de agentie(nu exista in acte, imi dadeau 100 lei in plus fata de celelalte angajate,cu conditia ca totul sa functioneze perfect in agentia respectiva).La firma unde lucrez s-a lucrat si de Craciun,si de Revelion si dupa.Neavand oameni(facusera disponibilizari,iar eu faceam oricum munca a doua persoane),s-au suparat destul de tare.Nu m-au crezut deloc ca eu pot avea probleme de sanatate.Mi-au spus ca se mai imbolnavisera brusc inca 4 angajati din alte agentii si ca"ne baga in comisie".Asta nu ma deranjeaza deloc,dar stiu ca la aceasta firma nu mai vreau sa lucrez.INTREBAREA mea ar fi: cand ma intorc pe 5 ianuarie la munca,imi pot face 2 cereri de preaviz ?(una o pastrez eu si cer nr. de inregistrare). Cum sa scriu mai exact in cerere? "Conf. art 79/1 va rog sa-mi aprobati demisia cu preaviz de 15 zile calendaristice?
Sunt obligati sa-mi dea un nr. de inregistrare imediat?
Pot cere imediat(la noi se amana mereu) o copie dupa contractul de munca si dupa fisa postului?
Unde ma pot adresa sa-mi verifice daca sunt platita corect la lichidare,tinand cont ca angajatii nu stiu exact cu cat e platita ora de munca la aceasta firma,iar eu mai am de luat si 10-11 zile de concediu odihna pe 2009?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri,chiar am nevoie de un sfat competent.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 21:40, 3 Ianuarie 2010
propun sa mergeti la munca ca si cum nimic deosebit nu s-ar fii intamplat si vedeti atunci despre ce e vorba