Buna seară! Vin cu o problemă suficient de mare încât să macin și să mă frământ in fiecare zi și anume: REFUZUL PREȘEDINTELUI ASOCIAȚIEI DE PROPRIETARI DE A ELIBERA O AMĂRÂTĂ DE ADEVERINȚĂ PENTRU DOSARUL DE CHIRIEI. Am inceput prin a încheia contractul între mine și proprietar, l.am înregistrat și declarat la ANAF. Am obținut viza de flotant și am lucrat la celelalte acte necesare și , când aproape incheiasem birocrația, mă lovesc de președintele asociației. Am precizat scopul pentru care îmi este necesară, conținutul și că așa e la Jandarmerie. Mi.a motivat că ea nu poate să mă verifice dacă locuiesc la adresa respectivă, că nu pune ea stampila pe o foaie oarecare, etc. După certuri îndelungate a motivat că așa i s.a zis de la nu știu ce prieten al dânsei de la primărie și că poate să.mi faca o poza la cartea de imobil, precum că sunt trecut, lucru ce nu m.ar ajuta cu absolut nimic. Am incercat să vorbesc cu proprietarul ,in speranța în care are mai mare influență asupra ei,dar degeaba. E nebună. Așadar, exista baza legala care mi.ar susține cauza ,fiindcă e prima oara când pățesc așa ceva. Pentru ea e ușor să refuze ,iar pentru mine fiecare zi pierduta înseamnă și bani pierduți.( Dar ce.i pasa ei, că nu ea locuiește la n km de casa. ). Menționez că sunt cu plata întreținerii la zi, locuiesc legal și nu as vrea să renunț la chirie doar din prostiilor ei. Orice răspuns e binevenit! Mulțumesc anticipat!