avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 343 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract telefonie mobila - reziliere
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract telefonie mobila - reziliere

Buna ziua,
Ma confrunt si eu cu o situatie mai delicata. Am un abonament pe firma care expira peste 6 luni. In mai anul trecut furnizorul mi-a crescut factura cu 1 EUR, iar eu nu am observat pana acum, iar acum doresc sa reziliez, fara sa platesc taxa de reziliere, dar funizorul insista ca ei au trimis scrisoare la adresa firmei (pe care eu nu am vazut-o niciodata) in care se mentiona ca o sa imi mareasca abonamentul. Si cica daca nu am raspuns in 30 de zile atunci ca vreau sa renunt s-a considerat ca eu sunt deacord cu marirea. Iar acum imi cer taxa de reziliere ca vreau sa renunt pe motivul acesta, al cresterii tarifului. Ce as putea face in situatia asta? Daca refuz plata si ajung in instanta exista sanse de castig sau nu exista nicio solutie decat sa platesc taxa de reziliere? Multumesc, Bogdan

Alte discuții în legătură

Neplata abonament vodafone / taxa de reziliere abuziva sanduuu sanduuu Buna ziua, Detin o societate comerciala mica si nu am putut sa platesc serviciile de telefonie mobila(am 2 luni restante si abonamentele suspendate de 1 o ... (vezi toată discuția)
Contract upc razvan_s razvan_s Buna ziua. Am un contract la UPC pentru un pachet care cuprinde internet, televiziunea si telefonie. A fost incheiat in martie si a fost semnat pe 2 ani de ... (vezi toată discuția)
Taxa pe factura tiparita si obligatia consumatorului de a activa factura electronica laur87 laur87 Buna Ziua, Sunt abonat la Next-Gen, si am contract de furnizare plana in Iulie 2013, luna aceasta a venit la factura o informare in care anunta: 1. ... (vezi toată discuția)