avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... RETROGADARE, DA SAU NU???? Buna ziua, Lucrez ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

RETROGADARE, DA SAU NU???? Buna ziua, Lucrez intr-o companie multinationala ce, la nivel ...

Buna ziua,

Lucrez intr-o companie multinationala ce, la nivel mondial, se reorganizeaza. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata incepand cu data de 2016.
Pe data de 30.10.2020 am preluat functia de "responsabil afacere" iar acum mi se pune in fata un alt act aditional pentru functia de "corespondent comercial' si mi se spune sa il semnez pe motiv( motiv verbal) ca e doar o redenumire de functie in context de reorganizare.
Eu sunt inginer, nu am sau nu am avut mustrari verbale sau scrise.
Este aceasta trecere de la "responsabil afacere" la "corespondent comercial' o retrogadare? Cum pot compara cele doua functii si cum pot trage concluzii daca sunt sau nu echivalente?
Ce se intampla daca nu semnez noul act aditional?
Fiind organizati in sindicat si avand contract colectiv de munca, firma are obligativitatea platirii de salarii compensatorii in caz de restructurare de posturi. Suspectez ca ma aflu in situatia de a-mi fi restructurat postul si trecut pe o alta pozitie( inferioara) Unde pot verifica daca postul actual de "responsabil afacere" este restructurat sau nu?

Va rog sa ma ajutati sa gasesc raspuns la aceste intrebari si va multumesc pentru timpul vostru si mai ales pentru toata munca de aici de pe forum.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:11, 18 Februarie 2021
Nu este o retrogradrare, daca analizam d.p.d.v. al studiilor necesare ocuparii functiilor respective ... Trebuie vazut fisa postului pentru fiecare functie in parte.

Daca postul actual de "responsabil afacere" este restructurat sau nu il puteti verifica in organigrama societatii /statul de fnctii.