Buna ziua!
Vă scriu în calitatea de preşedinte al unui ONG.
Asociaţia noastră a avut sediul social în mun. Suceava dar anul trecut, în urma unei hotarâri a Adunării Generale, sediul social s-a mutat la Rădăuţi.
Menţionez că s-a ales şi o nouă conducere, fostul preşedinte demisionând atât din funcţia sa de preşedinte cât şi din calitatea de membru al asociaţiei.
S-au făcut toate demersurile, atât la Judecătorie, cât şi la ANAF Radăuţi şi Suceava pentru mutarea sediului fiscal de la ANAF Suceava la ANAF Rădăuţi.
Problema apărută este aceea că pentru un nou Cerificat de Înregistrare Fiscală este necesar ca să îl predăm mai întîi pe cel vechi, dar certificatul fiscal vechi nu se găseşte. Avem doar o copie a acestuia.
Întrebarea mea este:
Care sunt paşii legali de urmat pentru a putea primi noul Cerificat de Înregistrare Fiscală pentru asociaţia noastră în condiţiile pe care vi le-am prezentat?
Mulţumesc frumos şi aştept cu mare interes răspunsul dumneavoastră!
O zi bună!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.