avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Catre este perioada minima de acordare a salariului de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Catre este perioada minima de acordare a salariului de merit si care sunt conditiile retragerii acestuia?

Salutare.
Ma numesc Pricop Cornel si sunt din Baia Mare. Lucrez ca inginer pedolog la Oficiul de Studii Pedologice si Agrochimice Maramures (OSPA MM).
Iti scriu aceste randuri deoarece am mare nevoie de AJUTOR in unele probleme (grave zic eu) ce se petrec la Institutia noastra. In continuare am sa iti descriu situatia mea.
Am fost angajat in iulie 2004 pe acest post. Fisa postului "zice" ca sunt inginer pedolog, ceea ce si sunt, dar nu specifica nimica de utilizarea calculatoarelor (mentionez ca sunt singurul care cunoaste utilizarea acestuia mai detaliat). In urma multor lucrari efectuate pe calculator si altor sarcini (extra-profesionale) am primit din luna IANUARIE 2006 un salariu de merit (15%din salariul de baza) si 10% spor utilizare calculator. Cu acest lucru a fost deacord atat doamna directoare cat si seful de birou de la ingineri. Pana aici totul este OK.
Ei, zilele trecute am aflat (zvonuri) ca mi s-ar retrage salariul de merit, MENTIONEZ FARA O ATENTIONARE sau o hartie OFICIALA, ci doar o decizie a doamnei directoare. Azi, vineri 4 august, am vazut (adevarat ca in mod neoficial) statul de functiuni si ASA ESTE. S-a hotarat DIMINUAREA salariului meu, mai exact retragerea salariului de merit, dar INCA DIN IULIE 2006. Acest lucru, ca si multe altele, le consider un ABUZ, am studiat anumite "treburi" de pe net si am aflat ca salariul de merit se acorda pt 1 an de zile.
ACUM va (iti) cer ajutorul, daca e posibil.