avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 737 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... pensie intretinere copil major
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

pensie intretinere copil major

Buna ziua,
Am 21 de ani, sunt studenta la zi, anul II si beneficiez de pensie de intretinere din partea tatalui obtinuta prin hotarare judecatoreasca.Mentionez ca nu lucrez. si ca m-am casatorit luna trecuta.Intrebarea mea este daca mai beneficiez de aceasta pensie, iar daca nu ce trebuie facut pentru ca tatalui meu sa nu i se mai opreasca din salariu?
Multumesc si astept raspuns!
Cel mai recent răspuns: ContSters63637 , utilizator 18:00, 4 Ianuarie 2010
Normal copilul major beneficiaza de pensie de intretinere si dupa implinirea varstei de 18 ani cu conditia sa continuie studiile plata acesteia facandu-se pana la varsta de 26 de ani, nu mai mult. In situatia data, daca v-ati casatorit si sotul lucreaza deja ar fi o problema.
aveti dreptul la pensie

pierde dreptul la pensie sotul divortat ( care beneficiaza de o astfel de pensie)daca se recasatoreste

;)

daca nu vreti ca tatal dvs sa nu mai plateasca prin poprire, faceti o declaratie notariala cum ca-i primiti in mana :D
Ultima modificare: Luni, 4 Ianuarie 2010
ContSters63637, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se acorda pensia alimentara a copilului dupa 18 ani daca acesta este inca elev carro carro Copilul meu implineste luna acesta 18 ani si este inca elev , trece in clasa XII. Mai are un an de liceu si apoi, sper sa merga la facultate. Primeste pensie ... (vezi toată discuția)
Plata pensie alimentara major CeviucM CeviucM Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns! Sotul unei cunostiinte are 2 copii din 2 relatii anterioare, unul de 21 ani si unul de 18 ani. Din casatoria ... (vezi toată discuția)