Referitor la Legea 87 / 2020
Sunt proprietarul unui imobil dobandit in anul 2010 cu contract autentificat de schimb imobiliar prin notariat. Fostul proprietar a cumparat imobilul de la Primaria Timișoara in baza legii 112 in anul 2000, fiind chirias al acestui imobil.. De la schimbul imobiliar am platit chirie pe terenul aferent catre Primaria Timisoara.
Odata cu aparitia Legii 87/2020 am solicitat Primariei Timisoara acordarea dreptului de proprietate asupra terenului aferent imobilului (curte si gradina). Am depus toate actele solicitate, in iulie 2020. De atunci nu am primit niciun raspuns. M-am prezentat la Primarie in februarie 2021 solicitand lamuriri. Mi s-a cerut in plus si un plan de cadastru al terenului efectuat de expert agreat pe care l-am depus in cateva zile. Mi s-a motivat ca actele trebuie sa treaca pe la mai multe comisii si ca dureaza foarte mult. Am intrebat in ce stadiu se afla dosarul din iulie 2020 si pana in februarie 2021 si mi s-a dat un raspuns evaziv ca e in lucru, dar nu poate sa imi precizeze la ce comisie. Nu au fost in masura sa imi dea un termen de rezolvare, desi pe site-ul primariei termenul dat cererii mele este de 30 de zile. Va rog sa ma consiliati ce as putea sa fac in aceasta situatie. Multumiri.
Formulati o plangere prealabila catre primarie,prin care aratati situatia si solicitati sa se solutioneze cererea. Daca in decurs de 30 zile nu primiti raspuns sau acesta nu va multumeste, formulati cerere de chemare in judecata (in contencios administrativ). Aveti sanse importante sa castigati.