Pe luna ianuarie 2021 cat si pe luna februarie 2021 pe listele de plata a intretinerii am fost trecuta cu 9 mc la apa rece in luna ianuarie si 7 mc pe luna februarie 2021 desi am depus la sediul asociatiei de proprietari in fiecare luna proces verbal de citire a apometrelor cu un consum de 3 mc atat pe luna ianuarie 2021 cat si pe luna februarie 2021 .
Pe data de 10.03.2021 cand a fost publicata lista de plata a intretinerii pentru blocul meu m-am dus la administrator aducandu-i la cunostiinta faptul ca mi-a fost trecut gresit consumul la apa rece pe lista respectiva pe luna ianuarie 2021 respectiv ca mi-a fost trecut drept consum 9 mc apa rece in loc de 3 mc apa rece cat era trecut pe procesul verbal de citire a apometrelor depusa la sediul asociatie.Cu aceasta ocazie mi-ati spus ca sa comis o greseala si ca consumul facturat in plus eronat la apa rece pe luna ianuarie 2021 imi va fi scazut pe lunile martie si aprilie 2021 .
Pe data de 26.03.2021 cand a fost publicata lista de plata a intretinerii pentru blocul meu ,pentru luna februarie 2021 am observat ca iar este trecut gresit consumul la apa rece la apartamentul meu nr.3 respectiv 7 mc apa rece in loc de 3 mc cat este trecut in procesul verbal de citire a apometrelor depus la sediul asociatiei.
De asemenea in blocul in care locuiesc functioneaza o farmacie care este trecuta la consum de apa rece zero mc .Oare cum este posibil ca o farmacie sa nu consume deloc apa rece?
Cum pot fi rectificate aceste greseli?
Va multumesc!
Inaintati o cerere in scris catre asociatia de proprietari prin care cereti ca suma de bani platita in plus sa fie scazuta din cuantumul intretinerii aferenta lunii urmatoare si solicitati inregistrarea acesteia. Pastrati un exemplar cu numarul de inregistrare. La cerere atasati procesele verbale de citire a apometrelor. Solicitati totodata sa vi se ofere explicatii cu privire la consumul de apa rece inregistrat la sediul farmaciei. Daca situatia nu se rezolva, inaintati o sesizare la primarie, serviciul asociatii de proprietari, atasand toate inscrisuril;e de mai sus.
Conform disp L nr 196/2018 reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie
Dv ca si proprietar,in conformitate cu disp L nr 196/2018 aveti dreptul sa formulati contestatie la valoatea impusa in lista lunara de intretinere,in termen de 10 zile de la afisarea acesteia
Presedintele de asociatie este obligat sa raspunda la contestatie in termen de 10 zile