Sediu secundar Asociatie
Buna ziua!
In vederea inregistrarii unui sediu secundar al Asociatiei/Fundatiei la ANAF, salariati mai putin de 5, este necesara modificarea statutului in sensul adaugarii si a sediul secundar și implicit înregistrarea in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor la Judecatorie?
Menționez ca in sediul secundar se va desfasura activitate economica.
Ce acte trebuie sa anexez la formularul pentru ANAF?
Precizez ca Asociatia este infiintata in baza legii nr. 21/06.02.1924.
Multumesc!
radumititean
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
NU conteaza ca asociatia este infiintata in temeiul Legii 21 / 1924,. din mai 2000 toate asociatiile functionaza in temeiul OG 26 / 2000.
Legea nu cere ca sediile secundare sa fie trecute in Statut, cum cere de ex. la SRL. Doar trebuie declarate la ANAF.
Sunt insa unele organe fiscale care refuza ( abuziv in opinia mea) declaratia daca anexezi nu doar contract inchiriere / comodat si extras CF / titlu proprietate care atesta ca cel cu care ai facut contractul pt acel sediu secundar chiar e indreptatit sa iti acorde folosinta, ci pretind ( fara sa existe temei legal) sa iti figureze si in Statut acel sediu sedundar. Cum ANAF nu trebuie sa iti emita niciun act cand e vorba de sediu sedundar cu mai putin de 5 salariati, se trece simplu peste acest abuz ca li se trimite declaratia si anexele prin posta cu continut declarat si confirmare de primire sau in extremis prin executor judecatoresc.... ca sa nu poata sa o refuze si sa ai dovada ca ai declarat acel sediu secundar...
Va multumesc frumos!
Am sa trimit prin posta, sa speram doar ca nu-mi vor cere în completare încheierea de la judecătoria cu sediul secundar.
O zi buna!
Dizolvare fundatie
O fundatie infiintata potrivit prevederilor Legii nr. 21/1924 isi mai poate inceta activitatea ca urmare a hotararii de dizolvare luate de adunarea generala? ... (vezi toată discuția)