Buna ziua...am urmatoare situatie...un PFA care a avut activitatea suspendata pe 2 ani de zile pentru concediu crestere copil. Si-a reluat activitatea in anul 2020....trebuia sa depuna o notificare ceva la ANAfF ca si-a reluat activitatea. Cum se tine contabilitatea unui astfel de PFA?
Ce documente contabile trebuie sa imi puna la dispozitie?
Trebuie sa depuna si declaratia unica in 2021 daca are contracte de inchiriere in anul 2020 ?
Cand ati reluat activitatea, dupa ce ati urmat procedura la registrul comertului, in maxim 30 de zile de cand ati primit hartia de la ei trebuia sa depuneti si declaratia unica cu estimatul pentru cele cateva luni din 2020. Acum pana pe 25 mai 2021 trebuie sa depuneti declarata unica cu inchiderea anului 2020 (adica ce ati realizat concret ca veniturii si cheltuieli deductibile in cele cateva luni) si estimatul pentru 2021.
Trebuie sa fie completat lunar registrul jurnal de incasari si plati conform documentelor doveditoare ale incasarilor pentru venituri si platilor pentru cheltuieli si registrul de evidenta fiscala pentru inchiderea anului 2020.