Nu prea cred ca se poate imputa soc de contabilitate din moment ce nu s-au predat documente: facturi achizitie, facturi emise, extrase de cont, chitante, etc. Adica ce exact sa fi declarat si cum? Poate ar fi trebuit totusi reziliat contractul cu societatea care nu a predat documentele.
Legea 82/1991:
Art. 10. -
(1) Răspunderea pentru organizarea și conducerea contabilității la persoanele prevăzute la art. 1 alin. (1) - (4) revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligația gestionării entității respective.
...(3) Contabilitatea poate fi organizată și condusă pe bază de contracte de prestări de servicii în domeniul contabilității, încheiate cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România.
(4) Răspunderea pentru aplicarea necorespunzătoare a reglementărilor contabile revine directorului economic, contabilului-șef sau altei persoane împuternicite să îndeplinească această funcție, împreună cu personalul din subordine. În cazul în care contabilitatea este condusă pe bază de contract de prestări de servicii, încheiat cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, răspunderea pentru conducerea contabilității revine acestora, potrivit legii și prevederilor contractuale.
Deci ce raspundere sa existe cand nu ati primit documentele care este o conditie fundamentala a contractului.
~ final discuție ~