avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 797 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua. Va rog sa ma ajuta cu un sfat Sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua. Va rog sa ma ajuta cu un sfat Sunt asistent medical ...

Bună ziua. Va rog sa ma ajuta cu un sfat
Sunt asistent medical la Spitalul de Boli Infecțioase. Recent s-a deschis în cadrul aceluiași spital o secție de ATI. As vrea sa ma transfer pe secția ATI. Se poate prin cerere de transfer? Menționez că există o mica diferența la salariu de încadrare.
La alt spital acest lucru a fost posibil doar cu un act adițional.
Cel mai recent răspuns: Ceapa Manuela , utilizator 12:34, 29 Aprilie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu opereaza transferul in acest caz, ci schimbarea /modificarea locului muncii.

Contractul individual de muncă poate fi modificat numai prin acordul părţilor.
Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de Codul Muncii.
Ultima modificare: Joi, 29 Aprilie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Mulțumesc frumos pentru ajutor.

Cornel Vasile a scris:

Nu opereaza transferul in acest caz, ci schimbarea /modificarea locului muncii.

Contractul individual de muncă poate fi modificat numai prin acordul părţilor.
Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de Codul Muncii.

Mulțumesc frumos pentru ajutor

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer de pe o secție în alta a spitalului Nico chetan Nico chetan Bună ziua, Doresc sa ma transfer de la actualul loc de munca - asistent medical pe o alta secție în cadrul aceluiași spital. Am primit acceptul la viitorul ... (vezi toată discuția)