avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 784 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Semnare declaratii si bilant
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Semnare declaratii si bilant



Buna ziua,
se pot intocmi declaratiile si bilantul de catre contabil si semnate de administrator cu semnatura lui electronica? Sau trebuie semnate si electronic tot de contabil?
Multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 12 Mai 2021
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: max9 , utilizator 14:15, 12 Mai 2021
Semnatura electronica se foloseste in relatia cu ANAF. Da, se poate semna de administrator si trimite.
Vă mulțumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Semnatura electronica pe numele fostei angajate florentinabizdiga florentinabizdiga Buna ziua, se mai poate folosi semnatura electronica pe numele unei angajate care a plecat din societate? Ea este de acord sa o folosim pana cand aceasta ... (vezi toată discuția)
Declaratiile care se depun la fisc pot fii depuse de administrator? Fl0r3ntina Fl0r3ntina buna ziua, am infiintat o firma sunt asociat unic si administrator, nu am fff multe facturi in medie 20-30 de facturi pe luna, domeniu de activitate ... (vezi toată discuția)
Declaratia pe 0 pentru o firma fara activitate designer.aed designer.aed Buna ziua. Administrez un srl neplatitor tva, cu obiect activitate design interior. Activitatea firmei este pe 0 si declarata astfel de contabil la ANAF de mai ... (vezi toată discuția)