In urma unei facturari proaste prin luna martie, si a reclamatiei mele, am primit acasa in luna mai instiintare ca trebuie sa primesc de la Romtelecom suma de 49.33 lei. Conform contractului aceasta suma trebuia evidentiata in factura din luna iunie, dar nu a fost evidentiata nici in luna august. De fiecare data cand i-am sunat mi-au spus ca ii voi primi luna urmatoare, asa cum mi-au promis si acum ca ii voi primi in luna septembrie. Intentionez ca in cazul in care nu ii voi primi nici in luna septembrie sa ii dau in judecata. Va rog sa-mi spuneti cum ar trebui sa procedez si daca pot cere daune morale pentru ca nu au respectat contractul. Daca pot cere daune, cam ce suma pot pretinde. Multumesc! :-/
e simplu. renunta la abonament si nu plati ultima factura. Va opera compensatia legala. Vei plati doar diferenta. Inainte de a face asta trimite-le o notificare cu o luna inainte .. sa zicem .. . Daca nu se fac baieti buni .. lasa-i. Vezi ca sunt alte telefonii fixe pe piata mult mai avantajoase.
de cerut daune morale .. poti cere. Dar nu cred ca instanta iti va acorda.
Facturare rdstel
MURO
buna ziua !
am si o problema legata de rds&rcs si anume cu serviciul rdstel .
1. perioada de facturare - conform sitelui si al contractului semnat ei - rds& ... (vezi toată discuția)
Creditexpress
stefanirina
Buna ziua!Am si eu o mare problema cu cei de la Credit Express...in 2011 am facut un abonament de internet mobil de la Romtelecom si ulterior am facut o cerere ... (vezi toată discuția)