As dori sa ma ajutati cu o informatie. Sunt consilier juridic in cadrul unei societati si vreau sa fac o contestatie. Ce trebuie sa anexez pentru a face dovada calitatii de reprezentant legal. Este suficienta o delegatie facuta de firma? Trebuie sa depun si contractul de munca din care rezulta calitatea mea de consilier juridic? Mentionez ca nu sunt inscrisa in Uniunea Consilierilor Juridici
Sau pot sa faca contestatia administartorul in numele lui. Adica sa reperzinte el societatea. In cazul asta este suficient sa depuna actul constitutiv al societatii?
Dovada calitatii Dvs. de reprezentant conventional o puteti face cu imputernicire acordata de catre administratorul societatii.
Calitatea de reprezentant legal (calitatea administratorului) se dovedeste cu certificat constatator eliberat de Registrul Comertului.
Contestatia o poate face si administratorul in calitate de reprezentant legal, insa la aceasta va fi necesar sa se anexeze un certificat constatator sau un extras furnizare informatii emis de Oficiul Registrul Comertului pentru a se dovedi calitatea de reprezentant al societatii.
Totodata, contestatia poate fi formulata si prin avocat.