Buna! Voi incerca sa expun foarte pe scurt o problema care nu-mi da pace de cateva zile. Sora mea si-a facut un abonament la internet la Orange de vreo 7 luni. Tot atunci si-a facut si un abonament voce pe care nu l-a folosit aproape deloc deci facturile la cele 2 abonamente nu au depasit niciodata 100lei.Pana aici toate bune si frumoase. Intr-o zi din greseala a bagat in modem cartela de la abonamentul voce si a intrat pe net. Dupa 2 zile internetul i-a fost intrerupt si cand a sunat sa vada care e treaba i-au spus ca are o factura de 2 000 Euro.Va imaginati ce soc a avut. Acum va rog sa-mi spuneti daca mai poate face ceva sa nu plateasca suma asta enorma. E studenta si nu are niciun venit.A cerut factura detaliata si cu tot cu TVA sunt 11700 pentru internet. Unde ma pot adresa si ce mai putem face...Astept cu nerabdare raspunsuri, sugestii.
Sfatul meu este sa mergeti la Orange si sa cereti un desfasurator cu traficul....va spun eu ca sora dvs nu a stat doar 2 zile pe internet si , in orice caz , a avut internetul conectat nonstop ! In plus , este foarte important pe ce site-uri a intrat si , mai ales , daca a downloadat diferite chestii care ocupa un spatiu foarte mare si presupun trafic intens (gen filme , muzica etc)
Daca poate sa nu plateasca? Sigur ca poate , dar la suma respectiva se vor calcula penalitati si , pana la urma , se va ajunge la o executare .
Cel mai bine este sa discutati cu cei de la Orange si sa vedeti exact care a fost traficul si , dupa aceea , veti lua decizia care o considerati corecta!
Buna ziua.
Pentru inceput cititi cu atentie contractul incheiat cu firma de telefonie mobila de catre sora dvs.in legatura cu aceasta cartela de pentru voce (pret pe minut ?)si vedeti cate ore sunt inscrise in factura detaliata .
Pentru a va edifica mai bine, la un dealer Orange mergeti cu factura si contractul sa va explice cum au facturat,dupa care reveniti.
Succes.
Cu respect,Alexa...
Multumesc pentru sfaturi.O sa merg la un dealer Orange sa vad cum stau lucrurile si revin cu informatii. A stat pe internet in data de 25-26 decembrie. Pe 27 au intrerupt netul. Vă multumesc
Bineînţeles că trebuie să primiţi expicaţii,dacă se poate în scris,de la ORANGE privind această problemă.Trebuie să se aibă în vedere şi faptul că un trafic atât de mare care se reflectă în această factură trebuia să îngrijoreze furnizorul de servicii telefonice.Este bine să ne prezentaţi cursul acestei probleme.