Buna ziua!
In urma cu aproximativ 11 luni am cumpărat de la un magazin dintr-un centru comercial o pereche de adidași. De curând am constat ca perna de aer a adidasului drept s-a spart. I-am pus in cutie împreuna cu bonul fiscal si m-am deplasat la magazinul de unde i-am cumpărat însă acolo angajații magazinului mi-au spus ca produsul are garanție 30 zile iar dacă nu sunt mulțumit sa ma adresat importatorului.
Am încercat sa sun la numarul de telefon de pe site importatorului însă nu este funcțional. Am făcut ceva săpături pe internet si am găsit un alt număr de telefon dar la acesta nu răspunde nimeni. Întrebarea mea este ce pot sa fac in acest caz? Multumesc anticipat!
Nu cred că veți avea succes nici dacă ați găsi numărul importatorului. Pentru încălțăminte nu există obligații concrete de garanție în legislația noastră, totul e la latitudinea vânzătorului. Termenul maxim oferit pe care l-am văzut e de 60 de zile - poate alții dau mai mult, nu pot să spun că alții nu ar da mai mult. La dvs. au trecut 11 luni, iar vânzătorul a zis 30 de zile... puțin probabil să rezolvați ceva și dacă dați de importator.
Dacă sunteți convins că e un defect de fabricație scrieți direct producătorului, în caz că e o firmă foarte cunoscută. Descrieți problema, atașați poze și spuneți că v-ați fi așteptat la mai mult. Astfel de firme țin mult la imaginea lor și poate aveți noroc să vi-i înlocuiască.
Returnare pantof
alex5
buna ziua,
nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta.
am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ... (vezi toată discuția)