Buna ziua. Se da urmatoarea situatie: pana la data de 20 a lunii, sa zicem, un angajat efectueaza 30-32 (poate chiar si mai mult) de ore suplimentare (ore de weekend, de sarbatoare legala si ore suplimentare efectuate in cursul saptamanii). De pe data de 21, pana la sfarsitul lunii respective, angajatul intra in concediu de odihna, conform planificarii intocmite anterior. La reintoarcerea din concediul de odihna, angajatului i se spune ca, de fapt, nu a fost trecut in concediu de odihna, asa cum solicitase, ci i s-au scazut orele suplimentare efectuate, dandu-i-se libere platite si ramanand cu zilele de concediu. Mai mult, angajatului i se pune in vedere faptul ca zilele de concediu neefectuate in anul curent, trebuie "lichidate" pana la 28.02 anul urmator! Cat de legala este aceasta procedura de scadere a orelor suplimentare efectuate, prin acordarea de libere platite, in conditiile in care angajatul a solicitat si i s-a aprobat concediu de odihna?