avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 586 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... problema incadrare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

problema incadrare

Buna ziua,
Am urmatoarele studii: Studii Licenta Jurnalism si Comunicare, Masterat Marketing si Management, 1 an SAE (Scoala privata de inginerie de sunet, echivalent a 2 ani de studii romanesti si diploma ANC de Operator Sunet, pentru ca nu se putea oferi altceva, conform legislatiei romane)
De facto, am experienta ca Inginer de sunet de 4 ani si angajatorul meu vrea sa ma incadreze la studii superioare (asa ar fi normal) dar nu stie cum si unde ma potrivesc.
Cum as putea sa ma incadrez conform COR, dar cu studii superioare?
Stiu ca "inginer sunet" are incadrare 4, dar eu am facultate de jurnalism si doi ani de sunet. Insa experienta si jobul propriu zis sunt de inginer de sunet. As vrea sa se reflecte si in acte.
Multumesc frumos!
Ultima modificare: Miercuri, 30 Iunie 2021
Mihaela_Grigore, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 05:58, 2 Iulie 2021
215305 - Inginer sunet .......


Cornel Vasile a scris:

215305 - Inginer sunet .......


Va multumesc pentru raspuns. La “Inginer sunet” conform fisa post-nu trebuie studii tehnice superioare? pentru ca aici ar fi problema, ca studiile mele tehnice sunt egale cu doar 2 ani de facultate, iar studiile mele superioare de licenta/master nu sunt tehnice.
Multumesc inca o data.
COR metioneaza doar studii superioare, fara a distinge ce fel de studii sunt necesare.
Ultima modificare: Vineri, 2 Iulie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Subinginer angajat pe post de inginer Instantlife Instantlife buna ziua? O societate angajeaza subingineri si chiar persoane fara studii superioare pe post de inginer(nu e vorba doar de post intern, dar mai si fac ... (vezi toată discuția)