Imi puteti spune care sunt conditiile care trebuie respectate, pentru cazul in care angajatorul decide ca salariatii sa revina din telemunca, la munca de la sediul companiei? Care este ultimul HG in vigoare?
Nu se poarta masca doar daca angajatul este singur la birou insa ma intereseaza si daca mai sunt aplicabile regulile de distantare si aranjare a birourilor, cum ar fi: distanta minima de 1.5 m intre birouri, daca se poate folosi bucataria de catre mai multe persoane, daca ramane obligatoriu triajul epidemilogic la intrare in unitate.
Ma intereseaza in mod special daca raman valabile prevederile Ordinul comun nr. 874/81/2020 privind instituirea obligativităţii purtării măştii de protecţie, a triajului epidemiologic şi dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 pe durata stării de alertă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 22 mai 2020.
Termometru covid 19
OWARDO
[b]Unde[/b] ( daca este prevazut ), se mentioneaza ca incepind cu noua stare de alerta , se prevede ca angajatorul trebuie sa-si achizitioneze un termometru ... (vezi toată discuția)