avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 846 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua, In contextul in care pe durata pandemiei eu ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua, In contextul in care pe durata pandemiei eu nu locuiesc ...

Buna ziua,
In contextul in care pe durata pandemiei eu nu locuiesc intr-un apartament mi se pune de catre administrator cate 5 m^3 in fiecare luna. Eu am facut o cerere in care mentionez acest lucru si cer neplata unor utilitati care sunt individuale( apa, gunoi, in speta am gasit art 34 din legea 1588/2007) caci nu locuieste nimeni. Cererea am pus-o in cutia administratorului caci nu ni se suprapune orarul incat sa i-o predau personal. Constat luna de luna ca sunt facturat. Am discutat cu el insa fara sa ajung la un consens. Eu pe a mea , el pe a lui. Mie mi se pare nedrept plata lor in contextul in care mentionez ca nu locuiesc (si al acelui articol) si dau ultimul index de la acel loc (da pierderile se platesc la comun, dar 5 m^3 e prea mult). N-o s-o mai lungesc. Intrebarea ar fi daca ma pot adresa vre-unei institutii publice pentru acest lucru ? . Nu e prima oara si am platit asa in plus multi m^3 pe care nu i-am consumat.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: ray14324 , utilizator 10:31, 29 Septembrie 2021
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
in primul rand cerere in scris la presedintele asociatiei privind lista de intretinere
legea a fost modificata cu 196/2018 dar se aplica in continuare principiul cheltuielilor conform cota-parte si respectiv, cheltuieli pe persoane

presedintele este obligat sa raspunda in scris in max 10 zile.......ulterior se poate face sesizare la primarie, care are un departament de indrumare si control
Multumesc pentru raspuns.
Inteleg, insa presedintele asociatiei de unde il pot lua ? Nu are o cutie postala si nu l-am cunoscut niciodata.
In cere ce ar trebui mentionat ? acelasi lucru ca in cererea initiala sau sa cer acea evidenta ?
Ultima modificare: Miercuri, 14 Iulie 2021
ray14324, utilizator
presedintele este un vecin din bloc sau blocurile, daca asociatia este mai mare....de aflat doar prin vecini.....sau la primarie dar dureaza

in cerere precizati data in care ati depus cererea de scoatere a persoanelor de la intretinere,cereti recalcularea unlrtimei liste daca a fost afisata in ultimele 10 zile

o faceti in doua exemplare iar pe al dvs ii spuneti sa scrie nr de intrare din registru de intrari/iesiri , ca sa puteti face usor dovada depunerii acestei cereri

am gasit art 34 din legea 1588/2007)

1-Nu este vorba despre legea nr 1588/2007 ci HG nr 1588/2007 care este abrogata din 2018 cand a intrat in vigoare disp L nr 196/2018
Atat timp cat nu locuiti in imobil solicitati oficial presedintelui de asociatie sa ia act ca apartamentul nu este locuit sa dispuna verifocarea instalatiei interioare,sa consemneze index consum individual,sa incheie proces verbal aplicare sigiliu pe vana de bransare la utilitati,
Conform disp l nr 196/2018 chiar daca nu locuiti efectiv in apartament va revine onligatia legala sa achitati lunar c/v parti comune daca sunteti contorizat individual
Multumesc amandurora pentru lamurire si ajutor
Ultima modificare: Joi, 15 Iulie 2021
ray14324, utilizator

Alte discuții în legătură

Cont bancar asociație proprietari wazz wazz Membrii asociației proprietari refuza sa isi dea acordul pentru un cont bancar motivând ca e costisitor Cum pot fi obligați sa aibă cont bancar ... (vezi toată discuția)
Administratorul de bloc botezclaudia botezclaudia Unde se poate reclama faptul că administratorul de bloc și nici comitetul nu vor să afișeze copii după atestatul și calificarea administratorului? Noi, ... (vezi toată discuția)
Schimbare administrator bloc dana4max dana4max Datorita neînțelegerilor cu administratorul de bloc și pentru ca nu își îndeplinește funcțiile pe care le are, am dori să îl schimbăm. Cum se poate ... (vezi toată discuția)