Am nevoie de un sfat, îndrumare, dacă ați mai fost în situația asta sau știți ce ar fi de făcut.
Renovez apartamentul mamei mele și, printre altele, mi-am pus centrală termică proprie. Pentru asta am contactat o firmă care mi-a făcut proiectul și care s-a ocupat de toate demersurile necesare pentru a mă branșa la gaz. Până acum au montat: caloriferele, centrala și au realizat traseul țevilor prin apartament, dar mai au de montat contorul, de sudat țeava mea de gaz la coloana principală și de legat țevile de apă caldă la bucătărie și baie + de legat centrala propriu-zisă. Am uitat să menționez că șeful firmei m-a trimis cu actele necesare la E-on pentru a face contractul.
Dar am fost prost: am dat toți banii pentru lucrare înainte ca ea să fie finalizată, deoarece m-am dus pe ideea că mai are foarte puține lucruri de făcut. La o săptămână după semnarea contractului cu E-on și de la ultima întâlnire, văzând că nu mai primesc un semn de viață, am încercat să îl apelez de mai multe ori pe cel responsabil de lucrare, dar nu a mai răspuns la apelurile mele, nici la mesajele de pe Whatsapp. Așa că am sunat de pe telefonul prietenei mele.. Evident că a răspuns și, când l-am întrebat de ce întârzie să vină și dacă e o problemă, a ridicat tonul fiind tot el supărat. Mi-a spus că el n-are timp de telefoane inutile, că de ce tot insist, el n-are timp să stea la discuții, că are mult de lucru și că o să vină în 3-4 zile (a cincea oară când îmi bagă duma asta). Bomboana de pe colivă: mi-a zis: "dacă nu ești mulțumit de serviciile mele, demontez toată lucrarea, îți dau banii înapoi, dar trebuie să îmi plătești debranșarea caloriferelor".
Eu am vorbit pe un ton civilizat, i-am spus că am fost serios cu el, i-am dat toți banii, cum mi-a cerut și m-am ocupat de toate demersurile care țineau de mine și că aștept același lucru din partea lui.
Am fost atât de insistent, deoarece aveam nevoie de un update, ținând cont că mai trebuie să vină și alți meșteri.
Au trecut 10 zile de la "vin în 3-4 zile", adică de la ultima discuție și habar n-am cum să procedez în situația în care continuă să întârzie.
De menționat e că nu am primit vreun contract de la firma lui, ci doar hârtiile necesare abonării la E-on. De asemenea, n-am primit nici tabelul cu vecinii cărora trebuie să le cer semnătură pentru a îmi permite racordarea la gaz.
Chiar nu am vreo idee ce cale să urmez şi mă presează timpul, deoarece mai sunt multe de făcut în apartament...
Să fac plângeri la ANPC? Sau există o altă variantă?
Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns:
Solovastru14s , utilizator
10:21, 21 Iulie 2021