avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Buna.Ieri m-am adresat unui medic veterinar ...
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Buna.Ieri m-am adresat unui medic veterinar ...

Buna.Ieri m-am adresat unui medic veterinar si l-am intrebat daca se mai ocupa cu spalarea si tunderea cainilor cu talie mijlocie.Cel in cauza,putin arogant mi-a spus ca nu are timp sa faca asa ceva.El statea si fuma in fata Farmaciei veterinare unde este Administrator.Mi-a spus sa ma duc la Borsa (la circa 30-40km),acolo sunt medici ce fac asa ceva.Am fost putin indignat de ce auzite si l-am intrebat cu ce se ocupa un medic veterinar.El a spus ca de abia face fata cu animale mari...Din discutii am ajuns la concluzia ca"e lumea lor,a unor medici veterinari ca el".Ce se poate face,mai ales ca nu am masina mea personala...
Ultima modificare: Duminică, 18 Iulie 2021
Manuela Rășină, administrator
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
si l-am intrebat cu ce se ocupa un medic veterinar.

in niciun caz cu tunderea si spalarea cainilor.
pai pana anultrecut el facea asa ceva:deparazitare,vaccinare,spalare si tundere.Costa in jur de 200 lei.Am sa incerc sa rezolv eu tundere si spalare a catelului.Am sa comand pe un site masina de tuns si voi rezolva problema.Multumesc pentru raspuns...
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fisa post ingirjitor farmacii ema091 ema091 buna ziua Daca aveti timp si amabilitate imi trimiteti va rog si mie o fisa a postului ingrijitor farmacii cor 516401? multumesc (vezi toată discuția)
Pot fi data in judecata daca cainele meu a muscat in joaca o fetita? pasagera pasagera buna ziua,acu 2 zile catelusa mea de doar 5 luni a muscat o fetita in joaca,locul este putin vanat,dar fara sangerare.am fost cu ei la medicul veterinar ... (vezi toată discuția)