Poate ma poate ajuta cineva cu urmatoarea speta.... Am cerut pe e-mail celor de la Telekom sa rezilieze nr. de tel. fix al bunicii mele, 88 ani cu probleme de sanatate – dementa. Am trimis e-mail, iar raspunsul lor a fost sa completez cererea pe site. Pentru ca nu mi-a convenit specifcatia din site ca sunt de acord cu daune interese de platit, am mers la un magazin Telekom, unde am depus cererea, buletin bunica, si document medical ca sufera de dementa si inchei eu contractul in numele ei.
Ea are tel. fix de pe vremea lui Ceausescu, era Romtelecom pe vremuri, pe urma a devenit Telekom… Aflu cu stupoare ca acum 2 ani, in noiembrie 2019 a fost reinoit telefonic contractul de telefonie fixa si mai mult ca i s-a facut abonament de telefonie mobila pe un anumit numar, dar care nu a fost folosit nici un minut in tot acest timp, nu i s-a trimis nici un contract, nici cartela, nimic, ca la ei in sistem apare ca nu s-a livrat, ca nu a fost receptionata cartela trimisa. In tot acest timp familia mea a achitat servicii de care bunica nu a beneficiat, ba mai mult, cum este posibil sa prelungeasca un abonament de telefonie fixa si sa-i faca un abonament de telefonie mobila unei batrane de 86 ani (atat avea in 2019 cand au facut cei de la Telekom contractul) care sufera de dementa si care este incoerenta si confuza in vorbire? Am cerut contract semnat, au spus ca nu exista, am cerut inregistrarea convorbirii prin care au facut contractul, au spus ca nu mai este dupa atata timp, iar reprezentantii din magazin dadeau din colt in colt. Cum pot faca plangere si unde, nu doar de inchidere a unui abonament facut fraudulos, ci si de recuperare a sumelor platite atata timp datorita nestiintei alor mei cu privire la inselaciunea celor de la Telekom. Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor!