Rog suport juridic in a pune capat acestor repetate abuzuri facute de Telekom Romania Comunications SA, care nu se mai opresc.
In data de 15.06.2022, telefonul mobil mi-a devenit INUTILIZABIL. Am mers la agentia Telekom din Mangalia unde am contract/abonament din 2017 si, am cerut prelungirea abonamentului cu achizitie de telefon. Mi s a spus ca acest lucru nu mai este posibil deoarece contractul mi-a fost deja prelungit din luna martie!!! Am spus ca acest lucru nu este posibil, este un abuz facut de Telekom deoarece eu nu am primit NIMIC oficial despre acest lucru si nici compania Telekom nu mi-a transmis din martie si pana acum, 15.06.2022, acel contract prelungit, sa-l vad, sa iau cunostinta de el, si sa-l semnez. Acum aud pentru prima data. I-am rugat sa-mi arate acel contract dar mi-au spus ca ei nu au acces la asemenea date. Am solicitat pe mail companiei Telekom sa-si reconsidere atitudinea si comportamentul, fiind vorba de un client vechi, fidel, care din 2017 de cand am parafat acest contract, pana in momentul de fata sa comportat cinstit si loial in acest parteneriat. Le-am solicitat si lor ca telefonul sa-mi fie urgent inlocuit prin prelungirea abonamentului cu achizitie de telefon asa cum se procedeaza si cum am facut pana acum! Am primit un raspuns robotic, cum... ca.. in urma verificarilor..bla..bla..bla.. voi primi un raspuns la sesizarea mea in termen de 30 de zile, su mai mult! Acest lucru m-a determinat sa solicit imperativ rezilierea acestui contract abuziv si, trecerea numarului pe cartela prepay. Din luna mai si pana in prezent am solicitat acest lucru dar, in loc ca Telekom Romania Mobile Comunications S.A., sa ia act de aceasta solicitare, la fiecare interventie / solicitare, primeam acelasi raspuns stereotip:,,am luat cunostinta de sesizarea dvs, va vom comunica raspunsul in termen de 30 de zile.." Si in aceasta zi, 30.09.2022 sunt in aceeasi situatie ca in urma cu 4 luni! Tin sa mentionez ca, inca din primele zile de la acest neplacut incident am solicitat in repetate randuri rezilierea, suspendarea, scoaterea din plata al acestui abonament si trecerea nr. pe cartela prepay. In loc de a lua act de aceasta solicitare Telekom Romania Mobile Comunications SA a mandatat societatea de colectare KRUK sa intreprinda actiuni de recuperare a debitului restant in valare de 45,90 lei. In urma acestui repetat abuz, transmit un mail tuturor responsabililor companiei Telekom, in care le resolicit incetarea abuzurilor, rezilierea contractului abuziv, trecerea nr. de telefon pe cartela prepay, luarea la cunostinta de solicitarea facuta din luna mai, iunie, iulie.. de reziliere, suspendare si scoatere din plata al acestui abonament dar, Telekom in continuare IGNORA aceste solicitari si, continua abuzurile. In luna August primesc o alta notificare de plata de la o alta companie de recuperare credite: CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICE SRL(Departament Colectare Amiabila) o notificare de plata de123,51 RON!!!!
Rog suport juridic in a pune capat acestor repetate abuzuri care nu se mai opresc, amendarea comportamentului, abuzului de putere, facut in mod constient si repetat de Telekom Romania Mobile Comunications SA.
Frauda telekom
andreeanx80
Posed o cartela telekom(CU NR.0765------) de aproximativ 4 ani si ceva,o cartela a carei valabilitate am intretinut.o prin efectuarea de reincarcari periodice. ... (vezi toată discuția)