Buna ziua!
Eu am avut abonament nelimitat de mobil pe Telekom. Cand am fost plecat in vacant Belgia am sesizat ca nu am roamingul activat dupa care am sunat prin alt telefon la Telekom ca sa imi activeze roamingul iar agentul cu care vorbeam mi-a zis ca pentru roaming ar trebuii sa reiinoiesc si sa schimb abonamentul in una limitata (XL) care costa mai mult si are perioada contractuala limitata la 2 ani, si nu mi-a zis ca se poate pur si simplu activa roamingul si pe acel abonament nelimitat pe care il aveam initial, iar eu avand in vedere ca eram in strainatate si aveam neaparat nevoie de roaming nu am avut de ales decat sa accept acel contract de schimbarea abonamenutlui. Dupa ce am revenit in tara am facut o sesizare la Telekom iar mi-au raspuns ca eu am fost deacord cu noul abonament si ca au trecut perioada de anulare a abonamentului si nu au luat in considerare ca agentul respectiv nu mi-a comunicat ca se poate activa roamingul fara extinderea si schimbarea abonamentului.Daca nici voua nu vi se pare corect cum au procedat, va rog sa ma ajutati in cazul asta.Multumesc anticipat!
Eu am patit ceva similar dar in directia opusa. Am lucrat o perioada in UK si intr-una din perioadele on care m-am intors in tara in concediu, am reinnoit abonamentul cu ei si am obtat de la inceput pentru a include roaming-ul cub l-am avut si la abonamentul precedent. Surpriza a aparut cand m-am intors in UK la lucru si am observat ca serviciile nu imi mai fucntioneaza, afland ulterior ca defapt roaming-ul nu era activat pe abonament si cand am ajyns sa iau legatura cu ei cu dificultate pentru ca numarul meu nu functiona, mi-au spus ca nu imi pot activa roaming-ul prin telefon si ca ar trebui sa ma prezint intr-un magazin de al lor. si Am platit in continuare serviciile pe care nu le foloseam.