avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 713 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Frauda RDS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Frauda RDS

in urma cu aprox. 3 luni de zile mi a fost furat telefonul digi mobil, si prin urmare, am sunat sa cer blocarea cartelei respective. Intamplarea face ca, la 3 luni de zile, adica ieri, primesc factura rds cu totalul de plata 489 ron, n contextul in care nu depaseam 52 lunar, adica abonamentul, surplusul reprezentand trafic telefonie. am cerut desfasuratorul si surprizaaaa...convorbiri de la digi mobil cu duiumul. I-am contactat telefonic si mi-au confirmat ca numarul respectiv este inactiv din luna septembrie. cum se explica? intentionez sa-i dau in judecata. credeti ca am castig de cauza? multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: RaZi , utilizator 13:31, 9 Ianuarie 2010
Presupun ca ati primit raspunsul telefonic ca numarul este inactiv din septembrie.
Solicitati acest raspuns in scris si apoi aveti si dovada ca sa-i dati in judecata.
Si poate ar fi bine sa vorbiti cu ei si sa-i intrebati de ce a venit aceea factura.
dar exista posibilitatea sa-mi refuze cererea sau sunt obligati cumva sa imi dea in scris daca o cer?
Sunt obligaţi să vă dea răspunsul în scris.Totodată,cred că solicitarea dumneavoastră de anulare a cartelei a avut un număr de înregistrare.
Dvs credeti ca avem sanse sa ii invingem in instanta, impunandu-le despagubiri?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pierdut (furat telefon cu abonament) aordodi aordodi In urma facturii emise pentru telefon, Ieri am aflat ca telefonul mobil pe care il credeam uitat la tara (parinti) a fost defapt furat/pierdut. Faptasul a ... (vezi toată discuția)
Blocare sim cosmote de catre o persoana necunoscuta Bogdan88 Bogdan88 Buna ziua. Ieri mi-a fost blocata cartela de Cosmote desi eu nu am solicitat acest lucru. Am sunat la relatii cu clienti sa intreb ce se intampla de nu pot ... (vezi toată discuția)
1 numar de telefon..2 utilizatori! puiutza puiutza Buna seara! In luna septembrie am portat nr meu de telefon ( pe care il am de 6 ani) in alta retea. Am specificat fostului furnizor ca voi PORTA numarul, nu ... (vezi toată discuția)