Bună ziua!
Caut de câteva zile pe forum informații, idei, răspunsuri, însă am decis totuși, sa cer un răspuns "personalizat", direct la situația mea.
Așadar : o companie de IT aflata în Franța, îmi propune un job online, eu fiind în România.
Jobul presupune redactarea de documente, emailuri, telefoane și alte task-uri ce pot fi realizate de la distanta. Ar trebui sa fac asta sub forma de PFA sau II (din ce găsit pe forum) însă nu știu pe care sa o folosesc. Care implica mai puține costuri și care se potrivește mai bn activității mele.
Eu voi avea un salar fix, din care îmi voi plăti impozitele, taxele, CAS - ul și ce mai trebuie. Așadar, as alege varianta cea mai "economica"
Inca un detaliu de precizat : momentan, sunt angajata în România si beneficiez de Stimulent de inserție.
Cum fac sa îl păstrez după schimbarea jobului? Știu ca nu trebuie sa existe întreruperi, nu asta e problema. Faptul ca nu voi mai fi angajata nu îmi pune probleme?