Buna ziua,
Am o situatie cu un organizator de evenimente pentru o onomastica. Toata conversatia s-a purtat prin convorbire telefonica si mesaje pe WhatApp.
Am vazut o reclama pe FaceBook si site-ul organizatorului cu eveniment la 1800 Ron. Am cerut detalii amanuntite dar nu le-am primit. Erau foarte “prinsi”. Dar ni s-a zis ca trebuie sa platim 1000 Ron avans ca sa facem rezervare. De buna credinta am platit. Nu ni s-a transmis nici contract si nici factura. Factura probabil este emisa, ca plata a fost facuta luna trecuta. Timp de 2-3 saptamani am tot cerut detalii. Intre timp, intorcandu-ne din concediu, am insistat sa ne intalnim si sa detaliem. S-a ajuns la un cost total de 7000 Ron…oferta cu discount, raportandu-ne strict la chestii minimale: un balon, meniu minimal si pentru adulti. Atat. Le-am zis ca e enorm si nu ne permitem. Avand in vedere ca nu am semnat nici un contract si nu am primit momentan nici factura, este legal sa nu ni se returneze avans-ul ? Nu ni s-a mentionat deloc ca avansul nu se poate returna, la momentul initial. Acum zic ca scrie pe site…undeva o mentiune ca avansul nu se returneaza…
Multumesc frumos!
Puteti formula o actiune prin care sa solicitati returnarea avansului plătit, întrucât nu s-a încheiat un contract între părți din prisma faptului că oferta inițială de preț a fost diferită față de cea finală.
Potrivit Codului civil contractul se încheie prin negocierea lui de către părţi sau prin acceptarea fără rezerve a unei oferte de a contracta.