avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Situatie nereturnare avans onomastica
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Situatie nereturnare avans onomastica

Buna ziua,
Am o situatie cu un organizator de evenimente pentru o onomastica. Toata conversatia s-a purtat prin convorbire telefonica si mesaje pe WhatApp.
Am vazut o reclama pe FaceBook si site-ul organizatorului cu eveniment la 1800 Ron. Am cerut detalii amanuntite dar nu le-am primit. Erau foarte “prinsi”. Dar ni s-a zis ca trebuie sa platim 1000 Ron avans ca sa facem rezervare. De buna credinta am platit. Nu ni s-a transmis nici contract si nici factura. Factura probabil este emisa, ca plata a fost facuta luna trecuta. Timp de 2-3 saptamani am tot cerut detalii. Intre timp, intorcandu-ne din concediu, am insistat sa ne intalnim si sa detaliem. S-a ajuns la un cost total de 7000 Ron…oferta cu discount, raportandu-ne strict la chestii minimale: un balon, meniu minimal si pentru adulti. Atat. Le-am zis ca e enorm si nu ne permitem. Avand in vedere ca nu am semnat nici un contract si nu am primit momentan nici factura, este legal sa nu ni se returneze avans-ul ? Nu ni s-a mentionat deloc ca avansul nu se poate returna, la momentul initial. Acum zic ca scrie pe site…undeva o mentiune ca avansul nu se returneaza…
Multumesc frumos!
Ultima modificare: Miercuri, 1 Septembrie 2021
anonimSYM, utilizator
Cel mai recent răspuns: Mihail Croitoru , Avocat 16:07, 1 Septembrie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,

Puteti formula o actiune prin care sa solicitati returnarea avansului plătit, întrucât nu s-a încheiat un contract între părți din prisma faptului că oferta inițială de preț a fost diferită față de cea finală.

Potrivit Codului civil contractul se încheie prin negocierea lui de către părţi sau prin acceptarea fără rezerve a unei oferte de a contracta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum incasez de la clienti pentru rezervari la un restaurant? SilviuBogdan83 SilviuBogdan83 Buna ziua! Sunt nou aici si nou si in domeniu si am multe nelamuriri. In primul rand as dori si eu daca se poate sa mi explice cineva care este procedura ... (vezi toată discuția)
Patronul imi cere avans pentru o sala de evenimente care nu exista Nico_Nicoleta Nico_Nicoleta Buna ziua. Anul acesta intentionez sa ma casatoresc. Localul in care va avea loc evenimentul este un balon care are ca si destinatie teren de fotbal. Patronul, ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract cablu andreea83 andreea83 Buna ziua.Mama mea are abonament u.. din 2009.De-a lungul timpului acesta s-a prelungit.Anul trecut a fost sunata si i s-a propus o oferta,o reducere la ... (vezi toată discuția)