Am primit o notificare de la Kredyt Inkaso Investments prin intermediul unui birou executor judecatoresc pentru un contract incheiat cu Telekom Romania Communications in anul 2010, care s-a reziliat undeva prin anul 2013.
In 2013, am solicitat rezilierea contractului si am semnat un contract cu un alt furnizor insa facturile de la Telekom au continuat sa apara; ulterior, acestea s-au oprit si am crezut ca si-au dat seama de sumele facturate eronat si au reglat balanta contului.
In momentul de fata, as dori sa stiu cum se poate proceda in aceasta situatie. Tin sa mentionez faptul ca nu am dovezi cu privire la solicitarea de reziliere (nu stiu daca cei de la Telekom le pastreaza atata timp), singura dovada care ar putea fi folosita, poate fi contractul incheiat cu noul operator de la vremea respectiva.
Problema mea este ca aceasta suma este una care nu se justifica, pe perioada cat am folosit serviciile acestora, toate facturile au fost achitate la timp.
Buna seara,
In opinia mea sunt mai multe aspecte ce trebuiesc lămurite legate de rezilierea contractului, data ultimei facturi și data când ați primit notificarea de la executor. Va sugerez sa contactati un avocat, in principiu ar fi vorba de prescripție.
Succes!