avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Sunt medic si lucrez intr-un spital in care ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea ...

Buna ziua!
Sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea sectiei in care sunt incadrat a fost suspendata pe perioada nedeterminata. In acest caz imi poate fi refuzat transferul sau detasarea in alt spital?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:17, 29 Septembrie 2021
Avand in vedere ca sectia este suspendata presupun ca este in interesul serviciului.
Potrivit art. 32 alin. (1) din Legea nr. 153/2017, cu modificările și completările ulterioare, ocuparea unui post vacant în sistemul bugetar se poate face și prin transfer, dacă se realizează de pe un post din sistemul bugetar, similar sau echivalent.

Transferul poate avea loc după cum urmează:
a) în interesul serviciului, numai cu acordul scris al persoanei care se transferă;
b) la cererea persoanei, în urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorității sau instituției publice la care se solicită transferul și de la care se transferă.

Vedeti si :
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer personal contractual Eu1977 Eu1977 Un angajat al unei institutii publice pe un post contractual se poate transfera la o alta institutie publica pe un post contractual echivalent? (vezi toată discuția)
Lucrez la un spital in judetul constanta si as avea nevoie sa ... Antonia98 Antonia98 Lucrez la un spital in judetul Constanta si as avea nevoie sa ma mut in judetul Bacau.As putea sa ma transfer cu serviciul,s-ar putea gasi o cale ... (vezi toată discuția)