Am făcut cerere pentru rezilierea unui contract anual în cadrul unei săli de sport, cu acces strict la bazin pentru înot.
Abonament valabil de la 11.06.2021 - achitat 2590 lei pentru 12 luni
Cerere reziliere 14.09.2021
Am cerut sa mi se returneze suma 1944 lei echivalentul a celor 9 luni ramase.
Am vorbit zilele trecute telefonic și au zis ca nu au de gând sa returneze banii și cel mult vor suspenda abonamentul deoarece nu sunt vaccinata. Dar eu nu sunt de acord sa mi se blocheze acea suma mai ales ca am cerut returnarea banilor înainte de decizia Guvernului invocând un alt motiv, și anume: abonamentul este nelimitat, cu programare pentru o ora. Nicăieri nu scria ca nu am voie sa fac doua, și au limitat accesul prin brățări. Am făcut reclamatie la Receptie, și mi s-a zis cu aroganta: "fiecare înțelege ce vrea".
Am achiziționat online abonamentul deoarece se beneficia de o reducere, însă nu am primit nici factura și nici contractul de la ei. Astfel ca, nu ar trebui sa consider ca e nul contractul? Ce pot face pentru a primi banii înapoi?
Mulțumesc.
Bazin inot
gini_eyes
Buna ziua,am si eu o problema legata de un bazin de inot.mai exact am inscris copilul acolo,nu a fost ok de la prima sedinta,refuza sa mai mearga la inot acolo ... (vezi toată discuția)